Центр адмінпослуг «у розрізі»
Відповідно до Закону «Про адміністративні послуги» затверджено Примірний регламент центру надання адміністративних послуг (далі – центр).
Даний регламент визначає порядок організації роботи центру, порядок дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб`єктами надання адміністративних послуг.
Центр повинен бути розташований в центральній частині міста/селища або іншому зручному для суб`єктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою.
Приміщення центру поділяється на відкриту та закриту частини. Суб`єкти звернення мають безперешкодний доступ до відкритої частини центру, яка розміщується на першому або другому поверсі будівлі та включає сектори: прийому; інформування; очікування; обслуговування. Закрита частина, вхід до якої суб`єктам звернення забороняється, призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій з використанням телефонного зв`язку, а також збереження документів, справ, розміщення архіву.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, повинен розміщуватися у доступному та зручному для суб`єктів звернення місці. При цьому, адмінпослуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб`єктів звернення та/або сферами правовідносин, та/або суб`єктами надання адмінпослуг.
Для зручності та оперативності обслуговування у центрі вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення - для керування чергою, в т.ч. з використанням автоматизованої системи керування чергою. Крім того, у центрі може здійснюватися попередній запис суб`єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час шляхом особистого звернення до центру та/або електронної реєстрації на веб-сайті центру.
Постанова КМУ від 01.08.13 р. № 588 набуде чинності з дня опублікування (готується до опублікування в «Офіційному віснику України» від 06.09.13 р. № 66).
Новини за темою:
Один центр – усі адмінпослуги!