Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Всеукраїнський бухгалтерський клуб

Семінар-практикум в м. Харків

Дата

2019-10-09 10:15

Місце

м. Харків, вул. Сумська, 72

Розкриття теми

Фіскальні перспективи – 2020 та оподаткування-2019 у різних практичних ситуаціях

Анонс

Компанія «Орбіс-Т»
за інформаційної підтримки групи компаній «Баланс»
Основними темами стануть:

Частина 1
1. Новинний блок: фіскальні перспективи 2020 року. До чого готуватися?
2. Соцпакет для працівників підприємства

Частина 2
1. ПДВ
2. Податок на прибуток

Лектори

Целуйко Ольга Борисівна

Головний експерт ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»

Шеф-редактор видань «БАЛАНС» та «Бібліотека «БАЛАНС».

Косовець Любов

Запрошений лектор

бізнес-консультант, член Ради Федерації професійних бухгалтерів та аудиторів України, сертифікований CAP, CIPA, ICFM DipCFM, АССА DipIFR, CIMA DipРM

Розкриття теми

Фіскальні перспективи – 2020 та оподаткування-2019 у різних практичних ситуаціях

Частина перша

1. Новинний блок: фіскальні перспективи 2020 року. До чого готуватися?
Докладний аналіз законопроектів:
• про поєднання звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ (№ 1057 і № 1072);
• детінізацію розрахунків у сфері торгівлі та послуг (№ 1053-1 і № 1073);
• уведення податку на виведений капітал та імплементацію стандартів протидії розмиванню податкової бази та виведення прибутку за кордон» (№ 1185);
• уведення зниженої ставки ПДВ на соціально значущі товари та послуги (№ 1180);
• внесення змін до Податкового кодексу з метою впровадження міжнародних стандартів податкового контролю, протидії практикам розмивання оподатковуваної бази та виведення прибутку з-під оподаткування, реформування інституту фінансової відповідальності й удосконалення процедури адміністрування податків і зборів (№ 1210);
• податкової амністії (№ 1232 та альтернативний – № 1183).

2. Соцпакет для працівників підприємства
• Що включити в соцпакет та як це оформити.
• Поворотна фінансова допомога працівникам: вид допомоги, облік та оподаткування.
• Організація харчування працівників: які можливі варіанти, шведський стіл, харчування у власній їдальні, напої та їжа в офісі, проблеми ПДФО.
• Житло для працівників: надане безплатно підприємством (це власність підприємства чи орендоване приміщення), компенсація працівникові вартості орендованого ним житла. Бухоблік, ПДФО, військовий збір, ЄСВ, податок на прибуток.
• Перевезення працівника за рахунок роботодавця: власним транспортом, проїзні для працівників, послуги з перевезення оплачені сторонньому перевізникові, компенсація працівникові понесених ним витрат на проїзд. Оподаткування при різних варіантах: податок на прибуток, ПДВ, ПДФО, військовий збір.
• Медичне страхування працівників: оформлення та оподаткування.
• Навчання та підвищення кваліфікації працівників. Види профнавчання, облік та оподаткування.

Частина друга
1. ПДВ

• Дефекти в первинних документах.
• Повернення товарів: чи потрібне коригування?
• Сумова помилка в ПН: коли складати РК?
• Як повернути ПДВ-переплату?
• Продаж товарів у наборах.
• Різні дати відвантаження та отримання товару.
• Коригування вартості послуг нерезидента.
• Коли дата оформлення МД і фактичне вивезення товару відбулися в різних періодах.
• Валютні надходження від нерезидентів на рахунок, відкритий за кордоном. Що із ПДВ-обліком?

2. Податок на прибуток
• Як подати фінансову звітність при виправленні помилки в декларації з податку на прибуток?
• Зміна статусу та податкові різниці.
• Облік податкових різниць за штрафами, пенями та неустойками.
• Списання заборгованості в бухгалтерському та податковому обліку?
• ОЗ повністю замортизовані. Що робити, щоб переоцінку не проводити?
• Дисконтування заборгованостей: у чому секрет?
• Облік експортних та імпортних операцій: експорт без обов'язкового продажу валюти, ЗЕД-зарахування.
• Податкові різниці для всіх: на що звернути увагу?
Регламент семінару:
10.15–10.45 – реєстрація;
10.45–11.00 – вступне слово;
11.00–13.00 – перша частина та відповіді на запитання;
13.00–14.00 – перерва на обід;
14.00–16.00 – друга частина та відповіді на запитання.

Вартість участі:
Стандарт - 546 грн,
Еліт - 450 грн (для передплатників видань «Баланс»),
VIP - 396 грн (для річних передплатників видань «Баланс»).

У вартість входять:
•    семінар у комфортному залі;
•    роздатковий матеріал (канцтовари);
•    електронний конспект і презентація семінару (будуть надіслані на електронні адреси учасників після семінару);
•    бізнес-ланч.
Місце проведення:
м. Харків, вул. Сумська, 72 (метро «Університет»), ОТЦ «Platinum Plaza» (2-й поверх, медіацентр «ЧАС»).

Кількість місць обмежена.
Попередня реєстрація ОБОВ'ЯЗКОВА!
Заповніть реєстраційну анкету, перейшовши за посиланням, натисніть «ВІДПРАВИТИ».


КОНТАКТИ ОРГАНІЗАТОРІВ:
Група компаній «Баланс»
(056) 370-44-25, (067) 544-19-29,
(097) 222-96-02,

Мінько Ольга Вікторівна,
регіональний представник
у Харківській області
o.minko@balance.ua

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!