Запрошуємо на вебінар: «Проблемні питання застосування РРО/ПРРО»
Проблемні питання застосування РРО/ПРРО:
коли РРО/ПРРО потрібен (не потрібен), безготівкові розрахунки, товарний облік, відповідальність
Дата: 30.08.2023.
Час: з 11:00 до 13:00.
Питання до розгляду:
1. Розрахункова операція для цілей застосування РРО/ПРРО.
2. РРО/ПРРО потрібен (не потрібен):
- в інтернет-розрахунках (оплата через системи дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів);
- оплата за реквізитами рахунку (IBAN);
- оплата на ключ-карту;
- оплата через QR-код;
- післяплата від Novapay та від «Укрпошти»;
- доставка товару кур’єром.
3. Оплата в неробочий час або в вихідний день: коли оформлювати чек.
4. Z-звіт: чи потрібно зберігати, відповідальність за не створення (несвоєчасне створення).
5. Електронна книга: послуга або товар.
6. Безготівкові розрахунки: не тільки через POS-термінал.
7. Реєстрація РРО/ПРРО.
8. Ключи для ПРРО: чи можна використовувати ключ ФОП найманим працівникам, печатка для ПРРО.
9. Товарний облік ФОП: коли потрібно вести.
10. Придбання товару на іноземному маркетплейсі: чи достатньо інвойсу як документу на товар.
11. Відповідальність за незастосування РРО/ПРРО: для кого виникає з 1 жовтня, для кого діє зараз, для кого не буде і з 1 жовтня 2023 року.
Лектор
Зінаїда ОМЕЛЬНИЦЬКА, головний редактор журналу «Баланс»
До зустрічі на вебінарі!
Вартість вебінару – 1000 грн.
Для передплатників ГК «Баланс» БЕЗКОШТОВНО!
Дізнатись про вигідні умови передплати можна за телефонами:
(056) 370-44-25;
(067) 544-19-29.