Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Запрошуємо на вебінар: «Бронювання працівників - новації в дії!»

July 23, 2024

Організатори: KBS. Облік бюджетної установи; Uteka, ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», Група компаній «Баланс», редакція видання «Баланс-Бюджет».

Дата: 14.05.2024.
Час: з 10:30 до 14:00.

Питання до розгляду:

10:30–12:00. Бронювання працівників: новації в дії, нові правила та звітність, очікувані новації та можливості

Ірина ГУБІНА,
незалежна консультантка з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, авторка численних публікацій у бухгалтерській пресі, професійні сертифікати - CAP, АССА DipIFRrus 

  1. Бронювання працівників: які категорії підприємств мають на це право, на яких працівників поширюється бронювання, якій відсоток працівників може забронювати бюджетне підприємство та КНП.
  2. Головні новації Порядку бронювання – що відкоригував Кабмін із 08.06 2024 р.
  3. Процедура бронювання: головні критерії, підготовка документів, акценти та типові помилки.
  4. Рішення про бронювання: хто ухвалює та як оформлюється.
  5. Звітність щодо заброньованих працівників: що та коли має подати роботодавець.
  6. Нова електронна звітність до ПФУ щодо заброньованих: хто та коли має подавати.
  7. Бронювання через Дію: особливості нового Порядку.
  8. Очікувані новації бронювання - «економічне» та «податкове». Що передбачає законодавство, коли запрацюють новації.

12:00–12:30. Бухгалтерський облік бюджетної установи.

Світлана Єрмоленко,
тьюторка «Актив-Софт Академії», директорка ТОВ «Актив-Софт», магістр з обліку та аудиту, практичний досвід в бухгалтерському обліку понад 15 років , сертифікований  фахівець з програмних продуктів BAS /КБС.


Участь безкоштовна за умови реєстрації за посиланням:

⤷ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ ⤶

Вартість вебінару – БЕЗКОШТОВНО!

До зустрічі на вебінарі!

Важливо!

З технічних причин посилання на онлайн-семінар не надсилаються на адреси електронної пошти в домені UKR.NET. Прохання вказувати поштові адреси в інших доменах (інакше Ви не зможете отримати доступ до онлайн-семінару).

Під час реєстрації потрібно вірно зазначити наступне:
• заповнювати форму реєстрації ВИКЛЮЧНО українською мовою!
• ПІБ, адже глядачам вебінару буде надано Свідоцтво щодо підвищення кваліфікації шляхом участі у вебінарі, загальним обсягом 5 академічних годин;
• електронну адресу - саме на неї прийде посилання на вхід до вебінару.
Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту.
Організатори залишають за собою право перевіряти достовірність інформації зазначеної в заявках.

Нагадуємо про передплату на 2024 рік.
Деталі за телефонами:
(056) 370-44-25;
(067) 544-19-29.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!