Запрошуємо на вебінар: «Бронювання працівників - новації в дії!»
Організатори: KBS. Облік бюджетної установи; Uteka, ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», Група компаній «Баланс», редакція видання «Баланс-Бюджет».
Дата: 14.05.2024.
Час: з 10:30 до 14:00.
Питання до розгляду:
10:30–12:00. Бронювання працівників: новації в дії, нові правила та звітність, очікувані новації та можливості
Ірина ГУБІНА,
незалежна консультантка з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, авторка численних публікацій у бухгалтерській пресі, професійні сертифікати - CAP, АССА DipIFRrus
- Бронювання працівників: які категорії підприємств мають на це право, на яких працівників поширюється бронювання, якій відсоток працівників може забронювати бюджетне підприємство та КНП.
- Головні новації Порядку бронювання – що відкоригував Кабмін із 08.06 2024 р.
- Процедура бронювання: головні критерії, підготовка документів, акценти та типові помилки.
- Рішення про бронювання: хто ухвалює та як оформлюється.
- Звітність щодо заброньованих працівників: що та коли має подати роботодавець.
- Нова електронна звітність до ПФУ щодо заброньованих: хто та коли має подавати.
- Бронювання через Дію: особливості нового Порядку.
- Очікувані новації бронювання - «економічне» та «податкове». Що передбачає законодавство, коли запрацюють новації.
12:00–12:30. Бухгалтерський облік бюджетної установи.
Світлана Єрмоленко,
тьюторка «Актив-Софт Академії», директорка ТОВ «Актив-Софт», магістр з обліку та аудиту, практичний досвід в бухгалтерському обліку понад 15 років , сертифікований фахівець з програмних продуктів BAS /КБС.
Участь безкоштовна за умови реєстрації за посиланням:
Вартість вебінару – БЕЗКОШТОВНО!
До зустрічі на вебінарі!
Важливо!
З технічних причин посилання на онлайн-семінар не надсилаються на адреси електронної пошти в домені UKR.NET. Прохання вказувати поштові адреси в інших доменах (інакше Ви не зможете отримати доступ до онлайн-семінару).
Під час реєстрації потрібно вірно зазначити наступне:
• заповнювати форму реєстрації ВИКЛЮЧНО українською мовою!
• ПІБ, адже глядачам вебінару буде надано Свідоцтво щодо підвищення кваліфікації шляхом участі у вебінарі, загальним обсягом 5 академічних годин;
• електронну адресу - саме на неї прийде посилання на вхід до вебінару.
Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту.
Організатори залишають за собою право перевіряти достовірність інформації зазначеної в заявках.
Нагадуємо про передплату на 2024 рік.
Деталі за телефонами:
(056) 370-44-25;
(067) 544-19-29.