Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Запрошуємо на вебінар: «Війна: благодійність, податки, зарплата, закупівлі – працюй невпинно!»

April 18, 2022

Організатори: KBS. Облік бюджетної установи; Uteka, ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», Група компаній «Баланс», редакція видання «Баланс-Бюджет».

Дата: 21.04.22 г.
Час: з 10:30 до 12:30.

Питання до розгляду:

10:30–12:30. Неприбутковий звіт: заповнюємо правильно!
Ірина ГУБІНА, незалежний консультант з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, автор численних публікацій у бухгалтерській пресі. Досвід активної лекторської діяльності по всій Україні – з 2003 року. Професійні сертифікати – CAP, АССА DipIFRrus.

1. Благодійна допомога: надання, оподаткування, документальне оформлення:
• Загальні рекомендації щодо документального оформлення безоплатного надання, вилучення товарів, робіт, послуг, грошової допомоги, на потреби оборони держави та у благодійних цілях.
• Категорії ТМЦ, що мають оборонний та благодійний статус під час війни.
• Операції з паливом у воєнний період: чи потрібна реєстрація платником паливного акцизу, які операції не є реалізацією палива, чи потрібні ліцензії для отримання та благодійної передачі операцій із паливом, паливо як гуманітарна допомога.
• «Благодійні» пільги для неприбутківців та бюджетників в обліку та оподаткуванні:
– які додаткові операції не є порушенням ознак неприбутковості;
– як відображати в обліку надходження благодійної та гуманітарної допомоги;
– які особливості використання благодійних находжень, як не порушувати ознаки неприбутковості.
• Особливості для надавачів, які не мають статусу неприбуткових організацій:
– які операції не є реалізацією, на що це впливає;
–  «звільнення» від податкових різниць із безоплатної передачі товарів, робіт, послуг – кого та за якими операціями стосується;
– формування витрат та документальне оформлення.
• Фізособи як отримувачі благодійної допомоги:
– види пільг, передбачених у Податковому кодексі;
– хто може скористатися ПДФО-пільгами;
– як безпечно з позиції оподаткування допомагати своїм працівникам – яку суму можна виплатити та як оформити документально.
2. Спец-єдиний податок 2 %. Правила та особливості переходу:
• Особливості переходу, хто може скористатися.
• Як та коли писати заяву, чи треба це робити чинним єдинникам.
• Як рахується дохід для визначення об’єкта оподаткування: на які норми Податкового кодексу орієнтуватися, чи є приховані ризики у розрахунках.
• Звітність та сплата податку.
• Ризики та перспективи вдосконалення механізму оподаткування, перехідні операції.
• ПДВ-реєстрація та ПДВ-операції для платників 2 % ЄП.
3. Трудові відносини в період воєнного стану:
• Із 24 березня діє новий «трудовий» закон, що має пріоритет над КЗпП. На що звернути увагу.
• Як оформити відсутність працівників – відпустки, у т. ч. відпустки без збереження зарплати.
• Особливості дистанційної роботи, доцільність оформлення простою.
• Вплив роботи/не роботи працівників на можливість отримати.
• Особливості «дистанційного» звільнення – що можна робити, а чого робити неможна, чи можна звільняти за прогул.
• Мобілізовані працівники та працівники в теробороні: оформлення, розрахунок та виплата середнього заробітку.
• ЄСВ у період воєнного часу, пільги мобілізованим працівникам – як рахувати та відображати у звітності.
• Чи можна не платити зарплату взагалі, що означає призупинення трудових відносин.
4. «Зарплатна» звітність за І квартал: особливості подання:
• Відпустки без збереження.
• Виплати середнього заробітку мобілізованим.
• Матеріальна допомога, відпусткові.

12:30-13:00 Розрахунок заробітної плати в програмних продуктах KBS. Актуальні питання сьогодення.
Людмила Костюк Провідний фахівець ТОВ «Комплексні бюджетні системи».

13:00–13:30. Формування переліку та визначення обсягів закупівель у період воєнного стану
Наталія Заєць, консультантка з питань публічних закупівель, кандидат економічних наук, юрист, керівник проєктів з питань публічних закупівель ТОВ ПМ ГРУП АКАДЕМІЯ

1. Вимоги до переліку закупівель у період воєнного стану.
2. Обсяг закупівель з огляду на річний план.
3. Визначення обсягу закупівель на період воєнного стану.
4. Пролонгація договорів, укладених відповідно до Постанови № 169.
5. Оприлюднення інформації про перелік закупівель у період воєнного стану.


Участь безкоштовна за умови реєстрації за посиланням:

⤷ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ ⤶

Вартість вебінару – БЕЗКОШТОВНО!

До зустрічі на вебінарі!

Важливо!

З технічних причин посилання на онлайн-семінар не надсилаються на адреси електронної пошти в домені UKR.NET. Прохання вказувати поштові адреси в інших доменах (інакше Ви не зможете отримати доступ до онлайн-семінару).

Під час реєстрації потрібно вірно зазначити наступне:
• заповнювати форму реєстрації ВИКЛЮЧНО українською мовою!
• ПІБ, адже глядачам вебінару буде надано Свідоцтво щодо підвищення кваліфікації шляхом участі у вебінарі, загальним обсягом 5 академічних годин;
• електронну адресу - саме на неї прийде посилання на вхід до вебінару.
Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту.
Організатори залишають за собою право перевіряти достовірність інформації зазначеної в заявках.

Нагадуємо про передплату на 2022 рік.
Деталі за телефонами:
(056) 370-44-25;
(067) 544-19-29.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!