Запрошуємо на вебінар: «Організація кібербезпеки та управління ризиками в бюджетній установі»
Організатори: KBS. Облік бюджетної установи; Uteka, ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», Група компаній «Баланс», редакція видання «Баланс-Бюджет».
Дата: 14.05.2024.
Час: з 10:30 до 14:00.
Питання до розгляду:
10:30–12:00. Організація забезпечення конфіденційності, цілісності та доступності інформації в бюджетній сфері (основні напрямки впровадження)
Денис Южаков, Спеціаліст з внутрішнього аудиту/контролю, магістр державного управління Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України.
1. Організаційна структура.
2. Інтеграція інформаційної безпеки в системи внутрішнього контролю.
2.1. Елементи внутрішнього контролю.
2.2. Управління ризиками.
3. Показники рівня забезпечення безпеки інформації.
3.1. Цілі процесів.
3.2. Метрики процесів.
4. Впровадження заходів безпеки.
4.1. Фізична безпека.
4.2. Інформація з обмеженим доступом.
4.2. Інтелектуальний захист.
12:00–12:30. Огляд функціональних можливостей програмного продукту «Облік бюджетної установи».
Людмила Костюк, провідний фахівець ТОВ «Комплексні бюджетні системи».
12:30–14:00. Управління ризиками в бюджетній сфері
Денис Южаков, Спеціаліст з внутрішнього аудиту/контролю, магістр державного управління Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України.
1. Система ризиків у складі елементів внутрішнього контролю.
2. Основи підходу до впровадження системи управління ризиками.
3. Принципи управління ризиками.
4. Організація системи управління ризиками.
4.1. Ідентифікація ризиків.
4.2. Оцінка ризиків.
4.3. Реагування на ризики.
4.4. Моніторинг.
5. Документування управління ризиками.
Участь безкоштовна за умови реєстрації за посиланням:
Вартість вебінару – БЕЗКОШТОВНО!
До зустрічі на вебінарі!
Важливо!
З технічних причин посилання на онлайн-семінар не надсилаються на адреси електронної пошти в домені UKR.NET. Прохання вказувати поштові адреси в інших доменах (інакше Ви не зможете отримати доступ до онлайн-семінару).
Під час реєстрації потрібно вірно зазначити наступне:
• заповнювати форму реєстрації ВИКЛЮЧНО українською мовою!
• ПІБ, адже глядачам вебінару буде надано Свідоцтво щодо підвищення кваліфікації шляхом участі у вебінарі, загальним обсягом 5 академічних годин;
• електронну адресу - саме на неї прийде посилання на вхід до вебінару.
Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту.
Організатори залишають за собою право перевіряти достовірність інформації зазначеної в заявках.
Нагадуємо про передплату на 2024 рік.
Деталі за телефонами:
(056) 370-44-25;
(067) 544-19-29.