Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Перелік тем практичних керівництв серії «Бібліотека «Баланс» (ІІІ квартал 2019 року)

31 травня 2019 р.

ПК 13 «Неочевидні помилки з ПДВ: як уникнути наслідків» (Липень)
Що ви дізнаєтеся з нашого видання? Адміністрування ПДВ – процес достатньо складний, потрібно пам'ятати і враховувати безліч нюансів. Тому звичайні операції (оформлення податкових накладних, розрахунків коригування, формування декларації) можуть містити різні помилки, які в результаті призведуть до штрафних санкцій.
Чи на ту дату оформлено розрахунок коригування? Чи правильно складено акт? Чи тією датою оформлено операцію? Чи потрібно відображати операцію в декларації та в якому періоді? Напевно, кожному бухгалтерові все це знайомо.
Ми проаналізували питання клієнтів на консультаційній лінії та семінарах, роз'яснення ДФС і судову практику і дамо вам чіткі поради й алгоритми дій, які дозволять уникнути неочевидних на перший погляд помилок із ПДВ і як наслідок позбавлять вас від неприємних наслідків.

ПК 14 «Автомобіль на підприємстві від А до Я» (Липень)
Облікових і правових проблем із використанням автомобіля підприємствами завжди багато. «Найпопулярніша» – як із податкової точки зору враховуються витрати на автомобіль підприємства:
• що робити коли працівник протягом дня використовує авто, як для виробничих поїздок, так і для особистих. Негативні наслідки можуть виникнути у підприємства й у самого працівника;
• як списати ПММ, якщо немає норм списання ПММ для автомобіля підприємства;
• чи обов'язково застосовувати норми пробігу шин.
Крім того, треба пам'ятати про правильну оплату й організацію праці водіїв, щоб уникнути штрафів Держпраці.
Наше практичне керівництво дасть вам конкретні відповіді на ці та інші проблемні запитання.


ПК 15 «Облік витрат на виробництво продукції» (Серпень)
Процес виробництва продукції потребує великих матеріальних і трудових затрат. Як наслідок, на виробничих підприємствах оформляється велика кількість первинних документів, а бухгалтер повинен контролювати правильність їх оформлення. Крім того, для достовірного обліку незавершеного виробництва і готової продукції доводиться робити складні розрахунки, контролювати величину здійснених витрат.
Адже правильність обліку витрат впливає на розмір прибутку, що отримується підприємством.
Вирішити питання, пов'язані з організацією, документальним оформленням, обліком та оподаткуванням виробничих операцій, підприємствам допоможе наше видання.
Із нього ви дізнаєтеся:
• як вести облік операцій з освоєння нових видів продукції;
• як організувати оптимальний документообіг на виробничому підприємстві;
• як правильно і швидко визначити розмір незавершеного виробництва, відходів виробництва, втрат від браку;
• як вести облік виробництва продукції з давальницької сировини.

ПК 16 «Управлінський облік для бухгалтера» (Серпень)
Бухгалтер, який знає управлінський облік, краще розуміє суть бізнес-процесів. А значить, може порекомендувати керівникові, як йому краще провести ту чи іншу операцію вигідно і з мінімальним податковим навантаженням.
Ще одна причина для бухгалтера розібратися в управлінському обліку – це додаткова кваліфікація і можливість кар'єрного зростання.
З видання ви дізнаєтеся відповіді на найчастіші запитання керівника:
• які витрати, обсяги і реалізація;
• яка рентабельність окремої операції;
• як мінімізувати витрати і збільшити доходи за правочином;
• чому у підприємства є прибуток і навпаки;
• як оптимізувати дебіторську і кредиторську заборгованість.


ПК 17 «Інтернет-торгівля і роздріб: організація, розрахунки, облік» (Вересень)
Інтернет-торгівля – привабливий вид діяльності для суб'єктів господарювання. Організація роботи інтернет-магазину має особливості. Неправильна організація розрахунків через платіжні сервіси, наприклад Liqpay, можуть призвести до штрафів у розмірі 100 % вартості проданих товарів. Тому наші читачі постійно ставлять запитання, пов'язані з торгівлею, адже саме на бухгалтерський облік покладено функцію контролю за правильністю виконання товарних операцій.
З огляду на останні законодавчі зміни у виданні наведено готові рішення за питаннями:
•які документи повинне мати підприємство для здійснення торговельної діяльності (ліцензії, дозволи тощо);
• застосування РРО в торгівлі;
• організації документообігу;
• організації при виїзній торгівлі.

ПК 18 «Енциклопедія рішень з інвентаризації активів і зобов'язань» (Вересень)
Як провести інвентаризацію, щоб узгодити облікові та фактичні дані на кінець звітного періоду? Як відобразити, списати недостачі та оприбуткувати надлишки?
Підготувати бухгалтера до проведення такого важливого заходу для достовірності обліку допоможе наше видання.
Із нього ви дізнаєтеся як провести інвентаризацію:
• основних засобів, нематеріальних активів;
• фінансових інвестицій;
• матеріальних запасів;
• забезпечень відпусток тощо.

Замовляйте прямо зараз!

Передплатіть практичні керівництва через редакцію:
• за номерами (044) 521-03-95, (056) 370-44-25, (067) 544-19-29;
• по електронній пошті product@balance.ua

Працюйте впевнено та без помилок!

⤷ ЗАМОВИТИ ⤶

Смотрите видео-анонсы с полезной информацией.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!