Читайте у «Баланс» № 42, 2021
Минає жовтень, і всі підприємства починають готуватися до проведення річної інвентаризації активів і зобов’язань. Тому ми публікуємо інформацію, яка допоможе вам провести інвентаризацію грамотно і своєчасно. Отже, ми нагадали:
• з якою метою проводиться інвентаризація на підприємстві;
• яким має бути склад інвентаризаційної комісії та кого не можна включати до цієї комісії;
• у який строк слід провести річну інвентаризацію, які документи слід заповнити у процесі її проведення та як оформити підсумки інвентаризації;
• як відобразити результати інвентаризації в податковому та бухгалтерському обліку;
• як притягти працівника до матеріальної відповідальності в разі виявлення нестач і псування матеріальних цінностей.
Крім того, у цьому номері ми розглянули новації законодавства щодо:
• процедури розкриття банківської таємниці (зокрема, коли вона може бути розкрита за запитом держорганів);
• габаритно-вагового контролю (ви дізнаєтеся, як тепер слід заповнювати ТТН і які штрафи передбачено за порушення нових вимог);
• зміни строків подання інформації про бенефіціарів.
Також ми продовжуємо курс із вивчення управлінського обліку. І сьогодні покажемо вам, як можна керувати прибутком підприємства на основі аналізу взаємозв'язку трьох фінансових показників – обсягів діяльності, структури витрат та операційного прибутку.
«БАЛАНС» – з нами завжди є розвиток!
Оформіть передплату на видання «БАЛАНС» на 2022 рік,
будь-яким зручним для вас способом:
· за номерами (056) 370-44-25, (044) 333-91-40, (067) 544-07-31 до редакції;
· написавши на електронну пошту product@balance.ua;
· на сайті у разділі «Магазин».