Хто звітує про працевлаштування інвалідів: роз’яснює Фонд захисту інвалідів
                Відповідно до ст. 19 Закону  «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» підприємства,  установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських  організацій інвалідів, фізичні особи, в яких за основним місцем роботи працює 8  і більше осіб, реєструються у відповідних відділеннях Фонду  соціального захисту інвалідів за своїм місцезнаходженням і щороку подають  цим відділенням звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів. 
 Порядок подання підприємствами,  установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману  працю, звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів та інформації,  необхідної для організації їх працевлаштування, затверджений постановою КМУ від  31.01.07 р. № 70 «Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України «Про основи  соціальної захищеності інвалідів в Україні».
 Відповідно до вищезгаданого  Порядку звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів роботодавці подають  (надсилають рекомендованим листом) щороку до 1 березня відділенням Фонду, в  яких вони зареєстровані, за формою № 10-ПІ (річна). Форму звітності та  Інструкцію щодо її заповнення затверджено наказом Мінпраці та  соцполітики від 10.02.07 р. № 42. 
 Увага! Звіти надаються тільки в паперовому вигляді безпосередньо до територіальних відділень Фонду  соціального захисту інвалідів. Чинними законодавчими та нормативними актами не  передбачено подання звіту за формою № 10-ПІ (річна) в електронному вигляді.
За матерілами сайту Фонду захисту інвалідів.