Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Всеукраїнський бухгалтерський клуб

Семінар-практикум 13 квітня в м. Харків!

Дата

2020-04-13 10:00

Місце

м. Харків, вул. Сумська, 72

Розкриття теми

Нововведення-2020: РРО, діяльність ФОП, зарплата та кадри

Анонс

Семінар компанії «Орбіс-Т»
за інформаційної підтримки групи компаній «Баланс»

Основними темами стануть:

ЧАСТИНА ПЕРША

РРО: нові правила застосування
1.
Нові правила застосування РРО, які почнуть діяти з 19 квітня 2020 року.
2. Що таке програмний РРО, правила та перспективи використання.
3. Розрахункові документи: паперові та електронні.
4. Дії касира у випадку поломки РРО або відсутності електроенергії.
5. РРО та торгівля технічно складними побутовими товарами.
6. РРО та торгівля лікарськими засобами й виробами медпризначення.
7. Які послуги вважаються медичними для цілей застосування РРО.
8. РРО та інтернет-торгівля.

Діяльність ФОП: як не допустити помилок
1.
Зміни в облікових даних підприємця.
2. Облік діяльності ФОП.
3. Облік доходів і витрат ФОП.
4. Книга обліку доходів і витрат.

ЧАСТИНА ДРУГА

Актуально про зарплату та кадри
1.
Перевірки та відповідальність за порушення трудового законодавства: новий порядок перевірок Держпраці – до чого готуватися?
2. Настає пора квартальних звітів – згадуємо про форму № 1ДФ.
3. Перспективне законодавство: заглядаємо в майбутнє.

Лектори

Омельницька Зінаїда Яківна

Експерт ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»

Редактор видань «БАЛАНС» та «Бібліотека «БАЛАНС».

Янко Антон Ігорович

Експерт ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»

Автор статей з питань обліку та оподаткування заробітної плати та інших розрахунків з персоналом;
переможець Всеукраїнського конкурсу «Кращий бухгалтер України».

Розкриття теми

Нововведення-2020: РРО, діяльність ФОП, зарплата та кадри

ЧАСТИНА ПЕРША

РРО: нові правила застосування
1. Нові правила застосування РРО, які почнуть діяти з 19 квітня 2020 року.
2. Що таке програмний РРО, правила та перспективи використання.
3. Розрахункові документи: паперові та електронні.
4. Дії касира у випадку поломки РРО або відсутності електроенергії.
5. РРО та торгівля технічно складними побутовими товарами.
6. РРО та торгівля лікарськими засобами й виробами медпризначення.
7. Які послуги вважаються медичними для цілей застосування РРО.
8. РРО та інтернет-торгівля.

Діяльність ФОП: як не допустити помилок
1. Зміни в облікових даних підприємця.

Що робити, якщо:
• підприємець змінив адресу або прізвище;
• підприємець почав провадити нові види діяльності;
• підприємця призвали до армії;
• підприємець іде в декрет.
2. Облік діяльності ФОП:
• чи повинен підприємець вести бухоблік;
• первинні та підтвердні документи: чим відрізняються, як і коли складати та зберігати.
3. Облік доходів і витрат ФОП:
• доходи та витрати підприємця на загальній системі оподаткування: як підтвердити, дата визнання, які витрати не визнає податкова й чому;
• доходи та витрати підприємця на єдиному податку: порядок визнання;
• що потрібно врахувати підприємцям – платникам ПДВ.
4. Книга обліку доходів і витрат:
• загальні правила;
• типові помилки;
• як відобразити готівкові та безготівкові доходи, доходи в рамках посередницьких договорів;
• відповідальність за неправильне заповнення Книги;
• втрата Книги: що робити та які наслідки.

ЧАСТИНА ДРУГА

Актуально про зарплату та кадри
1. Перевірки та відповідальність за порушення трудового законодавства: новий порядок перевірок Держпраці – до чого готуватися?

• тенденції перевірок роботодавців – 2020, ризикові види діяльності;
• штрафи зменшили! (Чи все так райдужно?);
• готуємося до перевірок та займаємо оборонні позиції;
• які документи перевіряють і що знаходять найчастіше.
2. Настає пора квартальних звітів – згадуємо про форму № 1ДФ:
• особливості заповнення форми № 1ДФ на практичних прикладах;
• виправляємо помилки без наслідків;
• відповідальність за помилки та виправлення у формі № 1ДФ посилюється!
3. Перспективне законодавство: заглядаємо в майбутнє:
• Закон про працю – замінник усіх трудових нормативних актів;
• чергова спроба введення накопичувального пенсійного страхування;
• що зміниться в оподаткуванні доходів фізичних осіб;
• діджиталізація в дії: електронні трудові книжки та електронні лікарняні.

РЕГЛАМЕНТ СЕМІНАРУ:
10:15–10:45. Реєстрація.
10:45–11:00. Вступне слово.
11:00–13:00. Перша частина та відповіді на запитання.
13:00–14:00. Перерва на обід.
14:00–16:00. Друга частина та відповіді на запитання.

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:

Стандарт – 695 грн;
Еліт – 645 грн (для передплатників електронних видань «Баланс» та «Ютека»;
VIP – 595 грн (для передплатників друкованих видань «Баланс»)

До вартості входять:
• семінар у комфортному залі;
• роздавальний матеріал (канцтовари);
• електронний конспект і презентація семінару (будуть надіслані на електронні адреси учасників після семінару);
• бізнес-ланч.

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:
м. Харків, вул. Сумська, 72 (метро «Університет»), ОТЦ «Platinum Plaza» (2-й поверх, медіацентр «ЧАС»).

Кількість місць обмежена.
Попередня реєстрація ОБОВ'ЯЗКОВА!

Заповніть реєстраційну анкету, перейшовши за посиланням, натисніть «ОТПРАВИТЬ».

КОНТАКТИ ОРГАНІЗАТОРА:
група компаній «Баланс»
(099) 90-89-538,
(097) 222-96-02.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!