Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Всеукраїнський бухгалтерський клуб

Бюджетний семінар-практикум в м. Рівне!

Дата

2018-11-20 10:00

Місце

м. Рівне, вул. Соборна, 11. Національний університет водного господарства та природокористування (актовий зал)

Розкриття теми

Бухгалтер держсектору: бухгалтерський облік і звітність, оподаткування, підготовка до звітності та ревізії в бюджетних установах у 2018 році

Анонс

Безкоштовний семінар-практикум для бюджетних утанов
в м. Рівне відбудеться 20 листопада 2018 року. 
Основними темами стануть:

1. Особливості заповнення нового звіту з ЄСВ.
2. Посилення контролю за додержанням законодавства про працю:
3. Практичні аспекти надання бюджетними установами платних послуг у 2018 році.
4. Підготовка до формування та подання звітності.
5. Особливості проведення тендерних закупівель у бюджетних установах -2019.

Лектори

Іванечко Павло Мирославович

Експерт ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»

Голова Тернопільського осередку МГО «Рада незалежних бухгалтерів та аудиторів», 
кандидат економічних наук, 
бухгалтер-експерт АФ ТОВ «Тер Аудит»

Іванечко Юрій Мирославович

Експерт ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»

Кандидат економічних наук, 
бухгалтер-експерт АФ ТОВ «Тер Аудит»

Розкриття теми

Бухгалтер держсектору: бухгалтерський облік і звітність, оподаткування, підготовка до звітності та ревізії в бюджетних установах у 2018 році

1. Особливості заповнення нового звіту з ЄСВ.
1.1. Заповнення таблиці 5 звіту з ЄСВ.
1.2. Виправлення помилок у звіті з ЄСВ.
2. Посилення контролю за додержанням законодавства про працю:
2.1. Кадрове діловодство як фактор ризику. Основні помилки, порушення  та зауваження у  кадровому діловодстві. Порядок заповнення кадрових документів із метою запобігання порушень і санкцій з боку контролюючих органів.
2.2. Трудовий договір або договір ЦПХ – чи можливий вибір?
2.3. Механізм взаємодії Пенсійного фонду, ДФС і Держпраці з метою удосконалення контролю за додержанням законодавства про працю.
2.4. Критерії відбору для проведення перевірки, терміни та період проведення перевірок.
2.5. Повноваження інспекторів Держпраці.
2.6. Як ознайомлюють із результатами перевірки та можливість подання заперечень.
2.7. Наслідки та відповідальність за порушення, що були виявлені.
3. Практичні аспекти надання бюджетними установами платних послуг у 2018 році.
3.1. Правове регулювання надання платних послуг в бюджетній установі.
3.2. Документальне оформлення процесу надання платних послуг (відображення в статуті бюджетної установи та інших внутрішніх документах установи).
3.3. Оформлення договірних відносин зі споживачами послуг.
3.4. Порядок визначення плати (тарифу) на надання платних послуг бюджетними установами.
3.5. Розподіл загальних витрат між видами діяльності (видами фінансового забезпечення) та видами послуг, що надаються.
3.6. Оформлення та можливості витрачання коштів від діяльності, що приносить дохід.
3.7. Надходження та розподіл коштів, що одержуються від надання платних послуг.
4. Підготовка до формування та подання звітності.
4.1. Терміни подання звітності та форми звітів.
4.2. Особливості заповнення річної бюджетної та фінансової звітності у 2018 році.
4.3. Особливості формування Балансу та звіту про фінансові результати:
– методика формування звіту про рух грошових коштів;
– методика формування звіту про власний капітал;
– методика формування приміток до річної фінансової звітності.
5. Особливості проведення тендерних закупівель у бюджетних установах -2019.
5.1.  Ризики в закупівлях: планування, процедура, договір.
5.2. Закупівля комунальних послуг (електроенергія, газ, тепло).
5.3. Робота системи автоматичного пошуку підозрілих закупівель (ризик-індикатори).

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!