Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Всеукраїнський бухгалтерський клуб

ІIІ ERP FORUM 18 грудня у м. Київ

Дата

2019-12-18 09:00

Місце

м. Київ, вул. Антоновича, 52

Розкриття теми

Впровадження рішень BAS для автоматизації корпоративного ринку

Анонс

Запрошуємо представників підприємств на конференцію ІІI ERP FORUM. Захід присвячений лінійці програмних продуктів та успішним впровадженням рішень BAS для автоматизації корпоративного ринку.
Учасники конференції ознайомляться із сучасними можливостями підвищення ефективності управління бізнесом, організації обліку, контролю та аналізу фінансових і матеріальних ресурсів за допомогою інноваційних програмних продуктів BAS.
У рамках конференції будуть розглянуті функціональні можливості нових програмних продуктів лінійки BAS для побудови комплексних інформаційних систем управління.
Члени Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, які мають завершені успішні проєкти в корпоративному секторі, поділяться досвідом впровадження ERP-систем, а саме «BAS ERP», «BAS Управління холдингом», «BAS Документообіг КОРП» у різних сегментах бізнесу.
Велику увагу буде приділено важливим аспектам ведення корпоративних проєктів автоматизації – від моделювання до супроводу.
На вернісажі, який буде організовано в рамках конференції, учасники зможуть адресувати свої запитання спеціалістам та експертам провідних ІТ-компаній, обмінятися думками з питань автоматизації бізнесу в ході прямого спілкування.

Розкриття теми

Впровадження рішень BAS для автоматизації корпоративного ринку

Запрошуємо представників підприємств на конференцію ІІI ERP FORUM. Захід присвячений лінійці програмних продуктів та успішним впровадженням рішень BAS для автоматизації корпоративного ринку.
Учасники конференції ознайомляться із сучасними можливостями підвищення ефективності управління бізнесом, організації обліку, контролю та аналізу фінансових і матеріальних ресурсів за допомогою інноваційних програмних продуктів BAS.
У рамках конференції будуть розглянуті функціональні можливості нових програмних продуктів лінійки BAS для побудови комплексних інформаційних систем управління.
Члени Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, які мають завершені успішні проєкти в корпоративному секторі, поділяться досвідом впровадження ERP-систем, а саме «BAS ERP», «BAS Управління холдингом», «BAS Документообіг КОРП» у різних сегментах бізнесу.
Велику увагу буде приділено важливим аспектам ведення корпоративних проєктів автоматизації – від моделювання до супроводу.
На вернісажі, який буде організовано в рамках конференції, учасники зможуть адресувати свої запитання спеціалістам та експертам провідних ІТ-компаній, обмінятися думками з питань автоматизації бізнесу в ході прямого спілкування.
КЛЮЧОВІ ТЕМИ III ERP FORUM:
•    Огляд ринку корпоративних продажів та впроваджень членами САБ.
•    «BAS Комплексне управління підприємством» та «BAS Бухгалтерія КОРП» – нові продукти автоматизації бізнесу на заміну застарілим рішенням УТП та 7.7.
•    «BAS ERP» – сучасний потужний інструмент побудови комплексної інформаційної системи управління.
•    Секрети успішного проєкту на «BAS ERP».
•    «BAS АГРО. ERP» – нове інноваційне рішення для АПК.
•    Ключові переваги використання «BAS Управління холдингом».
•    Як «завалити» проєкт впровадження ще до його початку.
•    Фаза моделювання в корпоративних проєктах.
•    Досвід організації корпоративного супроводу ERP-рішень.
•    Підготовка та навчання персоналу до впровадження корпоративної інформаційної системи.
•    Успішні кейси впроваджень рішень BAS для корпоративного сектору, реалізовані членами Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу.
Детальна програма III ERP FORUM розміщена на сайті.
РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Обов’язкова попередня реєстрація учасників.

Заповніть реєстраційну анкету, перейшовши за посиланням або на сайті.
Для представників підприємств (директори, керівники підрозділів, головні бухгалтери) участь безплатна.

Участь БЕЗПЛАТНА для передплатників видань «Баланс-Клубу»
або користувачів програм автоматизації бізнесу (САБ)

Інформація для учасників:
за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 52, Конференц-хол «ДЕПО» (2-й поверх, зал «Індиго»)

Реєстрація: 09:00–10:00. Час проведення: 09:00–17:30 (обідня перерва: 13:10–14:10).

Телефон для довідок:  (067) 902-76-91;
з питань реєстрації: (044) 221-38-63.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!