Робота з готівкою та перевірки держпраці: нове та важливе для бухгалтера
Частина 1. Готівкові розрахунки, розрахунки в Інтернеті, РРО у світлі останніх змін законодавства: практика застосування.
Огляд актуальних роз'яснень і нововведень законодавства:
– обмеження готівкових розрахунків;
– оприбуткування готівки підприємством, відокремленими підрозділами;
– порядок оприбуткування готівки: що врахувати, що змінилося;
– оформлення касових операцій: хто та як може підписувати касові документи;
– типові помилки під час заповнення ПКО та ВКО;
– касова книга: порядок ведення;
Нововведення валютного законодавства на практиці:
– розрахунки готівковою валютою;
– розрахунки із застосуванням платіжних карток (корпоративних та особистих);
– відповідальність за порушення валютного законодавства посилена: розбираємося в деталях.
– касові операції у підприємців: оформлення готівкових розрахунків, оприбуткування готівки підприємцями.
Розрахунки в Інтернеті:
– як укласти електронний договір із покупцем;
– Як можна розраховуватися при торгівлі в інтернет-магазині: оплата платіжними картками через платіжні сервіси типу LiqPay; за допомогою оператора послуг платіжної інфраструктури; за допомогою інтернет-банкінгу; у безготівковій формі (без використання платіжних карток); готівкою через ПТКС;
– коли потрібен РРО: розбір на прикладах практичних ситуацій;
– оформлення продажів інтернет-магазином, розрахункові документи, видаткові документи;
– відповідальність за порушення;
– актуальна судова практика.
Частина 2. Кадрові питання та штрафи Держпраці: тільки найактуальніше:
– військовозобов’язані працівники на підприємстві: про що потрібно пам’ятати роботодавцю;
– якщо посади в штатному розписі не відповідають Класифікатору професій: чим це загрожує та що потрібно зробити;
– оформлення прийняття на роботу та звільнення директора або головного бухгалтера: які особливості та нюанси потрібно врахувати;
– підприємством управляє засновник без укладання трудового договору та без зарплати: чи є це можливим та в чому ризики. Є судові прецеденти;
– повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу: типові помилки та як їх виправити;
– строковий трудовий договір або ЦПД: аналізуємо переваги та недоліки кожного з договорів;
– на підприємстві скорочення штатів: алгоритм дій і підводні камені;
– у чому особливості звільнення працівників, які не пройшли випробувальний термін.
– які кадрові документи обов’язково повинні бути у підприємців-фізосіб, які використовують працю найманих працівників;
– штрафи, що застосовуються органами Держпраці: аналізуємо останню судову практику;
– коли можна не допустити до перевірки представників Держпраці та які документи не варто показувати в ході перевірки;
– перспективи змін у сфері трудових правовідносин: про які законопроекти потрібно знати роботодавцю.
Регламент семінару:
10:15-10:45 – Реєстрація
10:45-11:00 – Вступне слово
11:00-13:00 – Частина 1 та відповіді на запитання
13:00-14:00 – Бізнес-ланч
14:00-16:00 – Частина 2 та відповіді на запитання
Вартість участі:
- СТАНДАРТ – 545 грн.
- ЕЛІТ – 445 грн. (для передплатників видань «Баланс»)
- VIP – 395 грн. (для річних передплатників видань «Баланс»)
До вартості входить:
– семінар у комфортному залі;
– роздатковий матеріал (канцтовари);
– електронний конспект і презентація семінару (будуть відправлені на електронні адреси учасників після семінару);
– сертифікат учасника;
– бізнес-ланч
Кількість місць обмежена.
Попередня реєстрація ОБОВ’ЯЗКОВА!