Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Всеукраїнський бухгалтерський клуб

Семінар-практикум в м. Харків!

Дата

2019-04-17 10:15

Місце

м. Харків, вул. Сумська, 72 (метро «Університет»), ОТЦ «Platinum Plaza» (2-й поверх, медіацентр «ЧАС»)

Розкриття теми

Робота з готівкою та перевірки держпраці: нове та важливе для бухгалтера

Анонс

Семінар компанії «Орбіс-Т»
за інформаційної підтримки групи компаній «Баланс»

в м. Харків відбудеться 17 квітня 2019 року.

У рамках семінару:
• всі нововведення у сфері готівкового обігу;
• розберемо на практичних прикладах усі найважливіші касові операції;
• ознайомимо з найактуальнішими тенденціями трудових перевірок і підкажемо, як до них підготуватися;
• розглянемо топ-помилок і надамо рішення, підкажемо, як уникнути штрафів

Лектори

Целуйко Ольга Борисівна

Головний експерт ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»

Шеф-редактор видань «БАЛАНС» та «Бібліотека «БАЛАНС».

Кантерман Олена Анатоліївна

Експерт ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»

Керівник юридичного департаменту ВКК «Баланс-Клуб».

Розкриття теми

Робота з готівкою та перевірки держпраці: нове та важливе для бухгалтера

Частина 1. Готівкові розрахунки, розрахунки в Інтернеті, РРО у світлі останніх змін законодавства: практика застосування.
Огляд актуальних роз'яснень і нововведень законодавства:
–    обмеження готівкових розрахунків;
–    оприбуткування готівки підприємством, відокремленими підрозділами;
–    порядок оприбуткування готівки: що врахувати, що змінилося;
–    оформлення касових операцій: хто та як може підписувати касові документи;
–    типові помилки під час заповнення ПКО та ВКО;
–    касова книга: порядок ведення;

Нововведення валютного законодавства на практиці:
– розрахунки готівковою валютою;
– розрахунки із застосуванням платіжних карток (корпоративних та особистих);
– відповідальність за порушення валютного законодавства посилена: розбираємося в деталях.

–    касові операції у підприємців: оформлення готівкових розрахунків, оприбуткування готівки підприємцями.

Розрахунки в Інтернеті:
–    як укласти електронний договір із покупцем;
–    Як можна розраховуватися при торгівлі в інтернет-магазині: оплата платіжними картками через платіжні сервіси типу LiqPay; за допомогою оператора послуг платіжної інфраструктури; за допомогою інтернет-банкінгу; у безготівковій формі (без використання платіжних карток); готівкою через ПТКС;
–    коли потрібен РРО: розбір на прикладах практичних ситуацій;
–    оформлення продажів інтернет-магазином, розрахункові документи, видаткові документи;
–    відповідальність за порушення;
–    актуальна судова практика.

Частина 2. Кадрові питання та штрафи Держпраці: тільки найактуальніше:
–    військовозобов’язані працівники на підприємстві: про що потрібно пам’ятати роботодавцю;
–    якщо посади в штатному розписі не відповідають Класифікатору професій: чим це загрожує та що потрібно зробити;
–    оформлення прийняття на роботу та звільнення директора або головного бухгалтера: які особливості та нюанси потрібно врахувати;
–    підприємством управляє засновник без укладання трудового договору та без зарплати: чи є це можливим та в чому ризики. Є судові прецеденти;
–    повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу: типові помилки та як їх виправити;
–    строковий трудовий договір або ЦПД: аналізуємо переваги та недоліки кожного з договорів;
–    на підприємстві скорочення штатів: алгоритм дій і підводні камені;
–    у чому особливості звільнення працівників, які не пройшли випробувальний термін.
–    які кадрові документи обов’язково повинні бути у підприємців-фізосіб, які використовують працю найманих працівників;
–    штрафи, що застосовуються органами Держпраці: аналізуємо останню судову практику;
–    коли можна не допустити до перевірки представників Держпраці та які документи не варто показувати в ході перевірки;
–    перспективи змін у сфері трудових правовідносин: про які законопроекти потрібно знати роботодавцю.

Регламент семінару:
10:15-10:45 – Реєстрація
10:45-11:00 – Вступне слово
11:00-13:00 – Частина 1 та відповіді на запитання
13:00-14:00 – Бізнес-ланч
14:00-16:00 – Частина 2 та відповіді на запитання

Вартість участі:

  •     СТАНДАРТ – 545 грн.
  •     ЕЛІТ – 445 грн.  (для передплатників видань «Баланс»)
  •     VIP – 395 грн.  (для річних передплатників видань «Баланс»)

До вартості входить:
– семінар у комфортному залі;
– роздатковий матеріал (канцтовари);
– електронний конспект і презентація семінару (будуть відправлені на електронні адреси учасників після семінару);
– сертифікат учасника;
– бізнес-ланч
Кількість місць обмежена.
Попередня реєстрація ОБОВ’ЯЗКОВА!

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!