Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Енциклопедія офісних витрат

March 20, 2018

Офіс сучасного підприємства являє собою непростий і багатогранний об'єкт обліку, з яким пов'язані тільки витрати. Це затрати на зарплату адмінперсоналу, утримання офісного приміщення, зв'язок, охорону, придбання та експлуатацію офісної техніки та матеріалів, забезпечення працівників комфортними умовами праці і багато чого іншого.
Розібратися із правилами бухгалтерського та податкового обліку офісних витрат і без помилок відобразити їх у звітності вам допоможе практичне керівництво № 6 «Енциклопедія офісних витрат». У ньому ви знайдете консультації, у яких на практичних прикладах простою та зрозумілою мовою розповідається, як:
•    без проблем зареєструвати місцезнаходження офісу;
•    документально оформити операції за договором оренди або позички офісного приміщення;
•    правильно відобразити в обліку витрати на комунальні послуги у власному та орендованому офісі;
•    урахувати витрати на ремонт офісу та благоустрій прилеглої території;
•    грамотно вести облік офісних основних засобів і пов'язаних із ними витрат;
•    відобразити в обліку витрати на розробку веб-сайту;
•    оформити навчання працівників.
Крім цього у виданні розглянуто й інші актуальні питання офісного життя.
Практичне керівництво підкаже, як діяти в тій або іншій ситуації, щоб дотриматися законодавчих вимог й уникнути санкцій із боку контролюючих органів.
Нормативно-правові документи, на підставі яких підготовлено консультаційні матеріали, наведено станом на 19 березня 2018 року.
Видання зацікавить керівників підприємств, бухгалтерів, економістів, фінансистів.

Замовляйте прямо зараз!

Передплатіть практичні керівництва через редакцію:
• за номерами (044) 521-03-95, (056) 370-44-25, (067) 544-19-29;
• по електронній пошті product@balance.ua

Працюйте впевнено та без помилок!

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!