Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

«Електронне» життя підприємства (інтернет, зв'язок, електронний документообіг)

22 травня 2019 р.

Сьогодні жодне підприємство не може обійтися без комп'ютера. А працівники підприємства (директор, юрист, бухгалтер, економіст та інші) протягом робочого дня, а іноді після його закінчення й навіть у відпустці, для вирішення виробничих питань користуються власним т/або виданим їм мобільним телефоном. Але це все – «залізо», у яке потрібно вдихнути життя: комп'ютери не становлять ніякої цінності без програмного забезпечення та можливості зайти до Інтернету, мобільні телефони без мобільного зв'язку – звичайні (та ще й небезпечні) «цеглинки». До того ж звичний паперовий документообіг усе швидше й швидше витісняється електронним, правила якого не такі прості, як здається. Ось чому – не тільки для чіткої організації, але й з метою бухобліку та оподаткування – важливо розуміти, як улаштоване «електронне» життя підприємства.
У практичному керівництві № 10 «Електронне» життя підприємства (Інтернет, зв'язок, електронний документообіг)» ми дамо відповіді на такі запитання:
• як вести податково-бухгалтерський облік затрат на мобільний зв'язок (зокрема, які документи бажано мати для підтвердження його «господарності»);
• як ураховувати затрати на створення локальної мережі на підприємстві та підключення її до Інтернету;
• як можна класифікувати комп'ютерні програми;  
• як відображати в бухобліку комп'ютерні програми та на які їх особливості слід звернути увагу з метою оподаткування;
• як організувати електронний документообіг (зокрема, який статус має електронний документ, чи обов'язково друкувати його паперову версію, як його підписати та ін.);
• як користуватися електронним кабінетом платника податків;
• які ризики для підприємства несе загальна комп'ютеризація та що робити у випадку, якщо підприємство піддалося кібератаці.
Матеріали нашого видання допоможуть вам уникнути помилок при організації «електронного» життя підприємства.
Нормативно-правові документи, на підставі яких підготовлено консультаційні матеріали, подано станом на 15 травня 2019 року.
Інформація, викладена в практичному керівництві, буде корисна керівникам підприємств, підприємцям, бухгалтерам, економістам, аудиторам, податковим консультантам, юристам.

Замовляйте прямо зараз!

Передплатіть практичні керівництва через редакцію:
• за номерами (044) 521-03-95, (056) 370-44-25, (067) 544-19-29;
• по електронній пошті product@balance.ua

Працюйте впевнено та без помилок!

⤷ ЗАМОВИТИ ⤶

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!