Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Баланс-Бюджет оновився!!! Нові теми, нові рубрики, цінні консультації і не тільки!

16 травня 2018 р.

Для головних бухгалтерів, працівників бухгалтерських та фінансово-економічних відділів бюджетних установ та організацій наша редакція «БАЛАНС-БЮДЖЕТУ» підготувала на друге півріччя 2018 року дуже важливі публікації, цінні консультації, нові цікаві та корисні рубрики та іншу оперативну інформацію. Усе для того, щоб ви могли працювати, не припускаючись помилок та штрафних санкцій, вчасно підвищувати свій професійний рівень та повноваження в прийнятті управлінських рішень.

Практично в усіх галузях економіки, таких як освіта, медицина та культура, відбувається впровадження реформ. Зазнає реформування також державний сектор. У зв’язку із цим змінюються умови оплати праці в установах та організаціях. Розмір заробітної плати працівників сьогодні визначає безліч факторів, наприклад, кваліфікаційна категорія працівника та правильно оформлені первинні документи (штатний розпис, наказ про оплату праці), надбавки та доплати, які додаються до мінімальної заробітної плати, тощо.

Перший номер липня – спецвипуск «Оплата праці в професіях та галузях: запитання-відповіді» допоможе уникнути помилок щодо нарахування оплати праці та запобігти накладанню штрафів.

Ви дізнаєтесь:

•  про мінімальні гарантії – норми та застосування;

•  правильне формування штату бюджетного закладу як засіб обґрунтування одержувачами цільового використання виділених на оплату праці бюджетних коштів;

•  вплив підвищення кваліфікаційного рівня працівників на розмір заробітної плати, правила оформлення та проведення навчання й атестації;

•  побудову системи оплати праці в бюджетних установах та організаціях: ЄТС, схеми посадових окладів, тарифну ставку;

•  робочий час та відпочинок: взаємозв’язок;

•  індексацію заробітної плати; рішення правових проблем (що допоможе запобігти штрафів);

•  перевірки контролюючих органів та розміри штрафів при порушенні трудового законодавства.

У зв’язку з реформуванням бухгалтерського обліку в державному секторі, для того щоб бюджетні витрати були найбільш ефективними, важливе запровадження середньострокового бюджетного планування на державному рівні. Головні розпорядники коштів, формуючи свої бюджетні запити та показники ефективності і результативності, мають спиратися на галузеві стратегії розвитку, які узгоджуватимуться з національною стратегією держави.

Отже, для розширення ваших знань у питаннях планування та управління фінансами, щоб правильно прогнозувати бюджетні доходи та видатки, ми створили для вас нову рубрику «Фінансове планування».

У цій рубриці будуть розглянуті питання:

•  щодо аналізу фінансової ситуації та проблем;

•  прогнозування майбутніх фінансових умов;

•  визначення фінансових завдань;

•  створення фінансового плану та бюджетних запитів;

•  фінансового планування доходів та видатків надавачам першої медичної допомоги;

•  коригування, ув’язки та конкретизації фінансового плану;

•  виконання фінансового плану та бюджетних кошторисів;

  аналізу та контролю фінансового плану.

Для того щоб ви змогли отримувати корисні та професійні поради від досвідчених лідерів фінансової сфери, а саме головних бухгалтерів – розпорядників бюджетних коштів місцевих бюджетів, територіальних органів міністерств, відомств та інших органів державної влади, ми започатковуємо ще одну рубрику «Інтерв’ю». Мета цієї рубрики, об’єднавши досвід відомих методологів із досвідом найкращих практиків у бюджетній сфері, допомогти легко та просто впровадити у практичну діяльність бюджетного процесу сучасну методологію бухгалтерського обліку та звітності.

У наших інтерв’ю ви отримаєте відповіді на найскладніші та найпроблемніші питання господарської діяльності бюджетної установи та їх відображення в бухгалтерському обліку та звітності. Досвідчені професіонали бухгалтерської справи запропонують вам конкретні шляхи впровадження вимог НП(С)БОДС та інших нормативно-правових актів.

У рубриці «Програмні технології» ми продовжимо огляд програмного продукту для бюджетних установ «UA-бюджет». Це сучасна програма, яка забезпечує автоматизацію ведення бухобліку та складання звітності бюджетними установами, які фінансуються з державного, обласного та місцевого бюджетів. Також на сторінках журналу планується розглянути питання, які виникають у бухгалтерів під час користування офіційним державним інформаційним ресурсом Є-data.

Подання бюджетної звітності в електронному вигляді через АС «Є-Звітність» залишає багато запитань після формування та подання за І квартал 2018 року. Тому ми будемо намагатись роз’яснювати питання про технічне та практичне використання інформаційної системи Казначейства на сторінках журналу. У кінці року знову нагадаємо про подання публічними службовцями їх декларацій майнового стану, доступ до них та їх перевірку. Для спрощення виконання цих завдань передбачаються публікації про практичне користування системою електронного декларування.

Складання фінансової і бюджетної (квартальної та річної) звітності – це дуже відповідальне завдання, а тому ми зробимо все можливе для того, щоб ви з ним впоралися легко й успішно. Ми готуємо для вас публікації про те, які форми фінзвітності, у які строки та кому необхідно подати за підсумками кварталу та 2018 року, а також яка відповідальність загрожує, якщо цього не зробити. Надамо порядковий аналіз заповнення таких форм для бюджетників.

Для успішного закриття бюджетного року читайте в наших публікаціях:

•  Її величність – Інвентаризація!

  Кредиторська заборгованість: від А до Я.

•  Дебіторська заборгованість.

  Типові помилки та недоробки при веденні фінансово-господарської діяльності бюджетними установами.

•  Закриття бюджетного року: практичний приклад.

Бюджетні установи за результатами ведення діяльності виступають платниками різних податків і зборів (обов’язкових платежів). Оподаткуванню і перерахуванню до бюджету податків та обов’язкових платежів підлягають отримані доходи як за рахунок асигнувань із державного та місцевих бюджетів, так і власні надходження бюджетних установ. Тому на сторінках нашого видання ми готуємо для вас публікації:

•  ПДВ у бюджетних установах. Проблема: брак інформаційних роз’яснень.

•  Перелік послуг, які звільняються від ПДВ.

  Об’єднання звітності щодо ЄСВ та ПДФО. Проблема: нове законодавство.

•  Неприбуткові бюджетні установи.

І це ще не все! У нашій постійній колонці редактора «Практикум із бухобліку» (запитання-відповіді) ми розкриваємо найбільш проблемні питання з ведення бухобліку, складання меморіальних ордерів та первинних бухгалтерських документів щодо різних операцій обліку (Що таке платні послуги в бюджетній установі? Наказ, калькуляція собівартості у різних галузях бюджетної сфери).

У рубриці «Відповіді на запитання» ми розглянемо законодавчі зміни та практичні питання щодо електронних закупівель:

  приклади допорогових закупівель із конкретними розповсюдженими товарами;

•  публічні закупівлі в системі ProZorro; як працює ця система.

Також у другому півріччі 2018 року редакція «БАЛАНС-БЮДЖЕТУ» підготувала для вас два номери «Школи бухгалтера – розпорядника бюджетних коштів»:

1. Продовжується процес децентралізації, що активізувався із запровадженням у дію з 05.03.15 р. Закону від 05.02.15 р. № 157-VIII «Про добровільне об’єднання територіальних громад». У спецвипуску «Об’єднання територіальних громад» ми докладно розповімо:

•  про принципи створення ОТГ;

  суб’єкти добровільного ОТГ та покрокову процедуру утворення;

•  поетапний перспективний план формування територій громад;

  джерела формування фінансової підтримки та основні напрями видатків бюджетів ОТГ;

•  принципи формування місцевих бюджетів;

•  виконання бюджету ОТГ та можливості збільшення фінансових надходжень до бюджету ОТГ.

2. Наступний номер школи бухгалтера – «Оплата праці: від А до Я». Скільки не існує законодавство про оплату праці, питання нормативного регулювання та складання внутрішніх регуляторних документів з оплати праці завжди актуальні. Тому на сторінках цього номера ви дізнаєтесь:

•  про правове підґрунтя з нормування та нарахування оплати праці;

•  норми тривалості робочого часу;

•  неповний робочий час;

•  посадовий оклад працівника (мінімальний посадовий оклад, мінімальна заробітна плата);

•  індексацію заробітної плати;

•  надбавки та доплати;

•  премії;

•  оплату за невідпрацьований час;

•  відрядження в бюджетних установах та держслужбі. Проблеми: що вважати відрядженням; відшкодування витрат; вимоги до оформлення розрахункових документів; розрахунок середньої зарплати; оподаткування в разі перевищення витрат на відрядження та несвоєчасного звітування тощо;

•  виплата заробітної плати, утримання із заробітної плати, нарахування внесків та фонд оплати праці;

•  бухгалтерській облік заробітної плати.

Отже, читаючи публікації та вивчаючи матеріали видання «БАЛАНС-БЮДЖЕТ», ви підвищуєте свої знання і навички. Переконані, що вони допоможуть вам у роботі. Адже наші експерти завжди готові поділитися своїм досвідом. Ми відкриті до спілкування та співпраці у вирішенні ваших професійних питань!

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!