Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Як повідомити орган ДФС про подання скарги на винесене ним податкове повідомлення-рішення?

12 червня 2017 р.

Підприємство збирається звернутися до вищого органу ДФС, щоб оскаржити отримане податкове повідомлення-рішення (далі – ППР). Порядок подання скарги передбачає обов'язок платника податків повідомити про це орган ДФС, чиє рішення оскаржується. Як це правильно зробити?

Дійсно, одночасно з поданням скарги на отримане ППР підприємство повинне повідомити про це письмово контролюючий орган, який виніс ППР. Така вимога встановлена п. 56.5 Податкового кодексу (далі – ПК) для того, щоб дати можливість контролюючому органу підготувати докази правомірності прийнятого рішення.
Форма такого повідомлення ні в ПК, ні в Порядку, затвердженому наказом Мінфіну від 21.10.15 р. № 916 (далі – Порядок № 916), а також в інших нормативно-правових актах не встановлена. Ми рекомендуємо подати до органу ДФС копію скарги разом із супровідним листом.
Якщо не повідомити контролюючий орган про подання скарги «нагору», тоді:
· рішення податкового органу набуде законної чинності. Це означає, що підприємство буде зобов'язане виконати вимоги контролюючого органу, зазначені в ППР;
· скарга не розглядатиметься контролюючим органом вищого рівня, оскільки однією з вимог при поданні скарги до вищого органу є зазначення в документі інформації про повідомлення контролюючого органу, рішення якого оскаржується (п. 1 розд. IV Порядку № 916).
Як бачите, немає навіть сенсу подавати скаргу, якщо ви збираєтеся приховати цей факт від органу ДФС, який прийняв ППР. Іншими словами, без повідомлення органу ДФС оскаржити ППР в адміністративному порядку – неможливо.

Джерело: "Баланс" № 45-46, який вийшов з друку 12.06.17 р.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!