Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Практичні керівництва ІІ кварталу: рекомендовано практиками

March 2, 2017

Чи доводилося вам шукати інформацію з певної теми, збираючи її з різних джерел: періодичних видань, книг, спілкування з колегами?

У подібній ситуації залишається тільки мріяти, щоб було одне видання з необхідною інформацією. Таке джерело є – практичні керівництва серії «Бібліотека «Баланс».

Представляємо до вашої уваги тематику практичних керівництв на ІІ квартал 2017 року.

 «Усе про кадрове діловодство (частина друга)»
(організаційні документи, відпустки, перевірки та відповідальність)
практичне керівництво № 7
Питання правильного оформлення кадрових документів сьогодні актуальні як ніколи. Адже за допущені помилки суб'єктам господарювання (у т. ч. сільгосппідприємствам) та їх посадовим особам загрожують дуже серйозні штрафи.
У другій частині ПК № 7 «Усе про кадрове діловодство» ви знайдете практичні поради щодо оформлення та зразки таких документів кадрового діловодства, як:
– колективний договір;
– штатний розпис;
– посадові інструкції;
– графік відпусток і накази щодо відпусток;
– положення про відрядження та різні накази, що стосуються відряджень, та ін.

У цьому виданні ми розповімо, як проводяться перевірки щодо праці та за що можуть оштрафувати.

«ПДВ-нововведення: застосовуємо на практиці»
(для виробничих і сільськогосподарських підприємств, підприємств торгівлі та сфери послуг)
практичне керівництво № 8
Складання нових податкових накладних і декларації з ПДВ викличе труднощі навіть у досвідчених бухгалтерів. Наприклад, при придбанні товару доведеться знати та підтвердити його походження. Адже для імпортного товару передбачене заповнення окремої графи в податковій накладній.
Крім того, залишилися питання щодо кодування товарів і послуг.
У цьому випуску розглянуто такі теми:
– операції при переході зі спецрежиму на загальний, виправлення помилок, допущених у періоді знаходження на спецрежимі;
– списання заборгованості, коли і як коригувати ПДВ;
– ПДВ у договорах переведення боргу та відступлення права вимоги (розбір практичних ситуацій);
– зупинення реєстрації ПН і РК (чого чекати та як діяти);
– ПН і РК (особливості оформлення в різних ситуаціях).

Вихід друком: квітень


 «Довідник орендаря та орендодавця»
практичне керівництво № 9
Тема оренди та лізингу актуальна і в 2017 році. Найпоширеніші питання в суб'єктів господарювання: укладати договір оренди чи позички автомобіля або будівлі, як компенсувати витрати на експлуатацію такого майна при відсутності договору?
Із практичного керівництва ви дізнаєтеся:
– як оформити та відобразити в обліках операції з оренди земель сільгосппризначення;
– як оформити договір оренди автомобіля, будівлі;
– які правила нарахування і сплати орендної плати за договорами оренди державного та комунального майна;
– як вести облік, якщо орендар повертає модернізований об'єкт оренди;
– які облікові наслідки компенсації комунальних витрат при оренді нежитлових приміщень;
– як відобразити в обліку операції за договорами суборенди.
Знання правил обліку орендних операцій принесе вигоду обом сторонам договору.

 «На допомогу бухгалтеру: збірник важливих роз'яснень держорганів»
практичне керівництво № 10
Норми українського законодавства дуже часто мають неоднозначне тлумачення. Для прийняття правильного рішення бухгалтеру підприємства на загальній системі оподаткування, єдиннику (включаючи сільгосппідприємства), підприємцю (на загальній системі та ЄП) важливо знати думку контролюючих органів із питань, що їх цікавлять.
Щоб полегшити вашу роботу та зекономити ваш час, ми зібрали в одному збірнику найважливіші роз'яснення ДФС із ПДВ, податку на прибуток, ПДФО та інших податків.
У збірник також будуть включені роз'яснення Мінсоцполітики про оплату праці та НБУ про проведення грошових розрахунків.

Вихід друком: Травень

 «Відкриття, реорганізація та закриття бізнесу»
практичне керівництво № 11
Багато правил створення, реорганізації та ліквідації суб'єктів господарювання змінилися. Так, прийнято ряд нормативних документів, спрямованих на захист бізнесу. Крім того, власників підприємства цікавить питання, чи вигідно проводити реорганізацію, а бухгалтеру важливо знати облікові наслідки такої операції.
У цьому виданні наведено відповіді на запитання, що стосуються:
– порядку реєстрації та припинення підприємницької діяльності фізособи;
– створення різних організаційно-правових форм юросіб і вибору на користь того або іншого виду;
– переваг і недоліків різних систем оподаткування (загальна система, ЕП, включаючи четверту групу);
– оформлення установчих документів таким чином, щоб максимально убезпечити себе від можливих спорів у майбутньому;
– форм реорганізації підприємств (приєднання, злиття, виділу, поділу та перетворення), документального оформлення та особливостей обліку при реорганізації;
– правових аспектів та обліку операцій при ліквідації підприємств, у тому числі шляхом банкрутства.

 «Зразки документів для спілкування з контролюючими органами та контрагентами»
практичне керівництво № 12
При веденні господарської діяльності підприємству хочеш не хочеш доводиться стикатися з різними державними органами та складати різні листи, відповіді на запити та інші письмові документи. Набагато легше це робити, якщо під рукою є зразок такого документа.
Дане практичне керівництво покликане допомогти вам у роботі: у ньому зібрано найпоширеніші зразки листів та інших документів, а також рекомендації щодо їх складання, зокрема:
– відповіді на запити контролюючих органів про надання платником податків інформації та копій документів;
– запити платника податків, що направляються до ДФС, щодо невідповідності показників формули в системі електронного адміністрування ПДВ;
– інформування органа ДФС про втрату документів первинного обліку;
– ініціювання виконавчого провадження у судових рішеннях та інші листи на адресу виконавчої служби;
– претензії контрагентам для різних ситуацій;
– урегулювання питань з обслуговуючими банками.

Вихід друком: червень

Вартість передплати на ІІ квартал 2017 року
(6 практичних керівництв) — 618 грн.

Замовляйте прямо зараз!

Через  редакцію:
• за номерами (044) 521-03-95, (056) 370-44-25, (067) 544-19-29;
• по електронній пошті product@balance.ua
• або заповніть заявку нижче

[p3247]

Працюйте впевнено та без помилок!

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!