Бухгалтер держсектору: бухгалтерський облік і звітність, оподаткування, підготовка до звітності та ревізії в бюджетних установах у 2018 році
1. Особливості розрахунків за лікарняними та декретними.
1.1. Порядок обчислення середнього заробітку згідно з нормами трудового законодавства.
1.2. Звітуємо по виплаті лікарняних за заявками-розрахунками, повідомлення про виплату застрахованим особам, новий порядок отримання лікарняних (декретних від Фонду).
2. Особливості заповнення нового звіту з ЄСВ.
2.1. Заповнення таблиці 5 звіту з ЄСВ.
2.2. Виправлення помилок у звіті з ЄСВ.
3. Посилення контролю за додержанням законодавства про працю:
3.1. Кадрове діловодство як фактор ризику. Основні помилки, порушення та зауваження у кадровому діловодстві. Порядок заповнення кадрових документів із метою запобігання порушень і санкцій з боку контролюючих органів.
3.2. Трудовий договір або договір ЦПХ – чи можливий вибір?
3.3. Механізм взаємодії Пенсійного фонду, ДФС і Держпраці з метою удосконалення контролю за додержанням законодавства про працю.
3.4. Критерії відбору для проведення перевірки, терміни та період проведення перевірок.
3.5. Повноваження інспекторів Держпраці.
3.6. Як ознайомлюють із результатами перевірки та можливість подання заперечень.
3.7. Наслідки та відповідальність за порушеннями, що були виявлені.
4. Профілактичні заходи та практичні дії для мінімізації ризиків під час проходження ревізій.
4.1. Облікова політика. Склад, порядок складання, моменти, на які необхідно звернути увагу під час її складання та виконання.
4.2. Перевірка фінансово-господарської діяльності: порушення та зауваження, що виявляються контролюючими органами. Забезпечення збереження та ефективного використання основних засобів. Облік невиключних прав. Облік відряджень. Облік розрахунків із підзвітними особами. Облік розрахунків з оплати праці. Облік розрахунків з контрагентами (відшкодування витрат, компенсація витрат). Облік резервів. Облік витрат майбутніх періодів.
4.3. Інвентаризація. Порядок проведення інвентаризації за об’єктами обліку. Вплив правильності проведення та оформлення інвентаризації на достовірність бухгалтерської звітності.
5. Підготовка до формування та подання звітності.
5.1. Терміни подання звітності та форми звітів.
5.2. Особливості заповнення річної бюджетної та фінансової звітності у 2018 році.
5.3. Звіт неприбуткових організацій – кому і коли?