Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Всеукраїнський бухгалтерський клуб

Семінар у м. Дніпро

Дата

2019-10-08 10:15

Місце

м. Дніпро, Ярмарковий узвіз, 1

Розкриття теми

ФІСКАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИ – 2020 ТА ОПОДАТКУВАННЯ-2019. ПОДАННЯ ЗВІТНОСТІ. ПОДАТОК НА ПРИБУТОК І ПДВ

Анонс

Центр впровадження та автоматизації «SoftInform»
за інформаційної підтримки групи компаній «Баланс»

Основними темами стануть:

Частина перша

1. Новинний блок: фіскальні перспективи 2020 року. До чого готуватися?

2. Соцпакет для працівників підприємства

Частина друга
1. ПДВ
2. Податок на прибуток

Лектори

Целуйко Ольга Борисівна

Головний експерт ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»

Шеф-редактор видань «БАЛАНС» та «Бібліотека «БАЛАНС».

Косовець Любов

Запрошений лектор

бізнес-консультант, член Ради Федерації професійних бухгалтерів та аудиторів України, сертифікований CAP, CIPA, ICFM DipCFM, АССА DipIFR, CIMA DipРM

Розкриття теми

ФІСКАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИ – 2020 ТА ОПОДАТКУВАННЯ-2019. ПОДАННЯ ЗВІТНОСТІ. ПОДАТОК НА ПРИБУТОК І ПДВ

Частина перша

1. Новинний блок: фіскальні перспективи 2020 року. До чого готуватися?
Докладний аналіз законопроектів:

  • про поєднання звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ (№ 1057 і № 1072);
  • детінізацію розрахунків у сфері торгівлі та послуг (№ 1053-1 і № 1073);
  • уведення податку на виведений капітал та імплементацію стандартів протидії розмиванню податкової бази та виведенню прибутку за кордон (№ 1185);
  • уведення зниженої ставки ПДВ на соціально значущі товари та послуги (№ 1180);
  • внесення змін до Податкового кодексу з метою впровадження міжнародних стандартів податкового контролю, протидії практикам розмивання оподатковуваної бази та виведення прибутку з-під оподаткування, реформування інституту фінансової відповідальності й удосконалення процедури адміністрування податків і зборів (№ 1210);
  • податкової амністії (№ 1232 та альтернативний – № 1183).

2. Соцпакет для працівників підприємства

  • Що включити в соцпакет та як це оформити.
  • Поворотна фінансова допомога працівникам: вид допомоги, облік та оподаткування.
  • Організація харчування працівників: які можливі варіанти, шведський стіл, харчування у власній їдальні, напої та їжа в офісі, проблеми ПДФО.
  • Житло для працівників: надане безплатно підприємством (це власність підприємства чи орендоване приміщення), компенсація працівникові вартості орендованого ним житла. Бухоблік, ПДФО, військовий збір, ЄСВ, податок на прибуток.
  • Перевезення працівника за рахунок роботодавця: власним транспортом, проїзні для працівників, послуги з перевезення оплачені сторонньому перевізникові, компенсація працівникові понесених ним витрат на проїзд. Оподаткування при різних варіантах: податок на прибуток, ПДВ, ПДФО, військовий збір.
  • Медичне страхування працівників: оформлення та оподаткування.
  • Навчання та підвищення кваліфікації працівників. Види профнавчання, облік та оподаткування.

Частина друга
1. ПДВ

  • Дефекти в первинних документах.
  • Повернення товарів: чи потрібне коригування?
  • Сумова помилка в ПН: коли складати РК?
  • Як повернути ПДВ-переплату?
  • Продаж товарів у наборах.
  • Різні дати відвантаження та отримання товару.
  • Коригування вартості послуг нерезидента.
  • Коли дата оформлення МД і фактичне вивезення товару відбулися в різних періодах.
  • Валютні надходження від нерезидентів на рахунок, відкритий за кордоном. Що із ПДВ-обліком?

2. Податок на прибуток

  • Як подати фінансову звітність при виправленні помилки в декларації з податку на прибуток?
  • Зміна статусу та податкові різниці.
  • Облік податкових різниць за штрафами, пенями та неустойками.
  • Списання заборгованості в бухгалтерському та податковому обліку.
  • ОЗ повністю замортизовані. Що робити, щоб переоцінку не проводити?
  • Дисконтування заборгованостей: у чому секрет?
  • Облік експортних та імпортних операцій: експорт без обов'язкового продажу валюти, ЗЕД-зарахування.
  • Податкові різниці для всіх: на що звернути увагу?

Регламент семінару:
10.15–10.45 – реєстрація;
10.45–11.00 – вступне слово;
11.00–13.00 – перша частина та відповіді на запитання;
13.00–14.00 – перерва на обід;
14.00–16.00 – друга частина та відповіді на запитання.

Вартість участі:
Стандарт - 645 грн,
Еліт - 600 грн (для передплатників видань «Баланс»),
VIP - 552 грн (для річних передплатників видань «Баланс»).

До вартості входять:
1. Семінар у комфортному залі.
2. Роздатковий матеріал (канцтовари).
3. Презентація семінару (будуть надіслані на електронні адреси учасників після семінару).
4. Бізнес-ланч у ресторані.

Місце проведення:
м. Дніпро, Ярмарковий узвіз, 1, «Premier Hotel Abri» (район автовокзалу – ринок «Слов’янка»).

Кількість місць обмежена.
Попередня реєстрація ОБОВ'ЯЗКОВА!
Заповніть реєстраційну анкету, перейшовши за посиланням, натисніть «ОТПРАВИТЬ».

КОНТАКТИ ОРГАНІЗАТОРІВ:
група компаній «Баланс»
(097) 222-96-02,
Мінько Ольга Вікторівна,
регіональний представник
o.minko@balance.ua

Центр впровадження та автоматизації «SoftInform»:
(056) 233-73-49,
(066) 289-87-02,
(067) 190-98-63,

hotline@softinform.com.ua

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!