Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Зустрічайте нову серію практичних керівництв у 4-му кварталі! Теми обирали ваші колеги!

August 22, 2014

Розібратися в нюансах оподаткування підприємницької діяльності допоможе

Практичне керівництво № 19 (жовтень) 

«Облік і звітність підприємців»

Ні для кого не секрет, що в діяльності підприємців часто зустрічаються різні перешкоди, як-от: величезна кількість законодавчих і нормативних актів, інструкцій, які зазвичай не містять конкретних роз`яснень щодо порядку оподаткування підприємців, ведення обліку та заповнення звітності. Через недосконалість законодавства сьогодні не просто і контрагентам, які взаємодіють з підприємцями.

Щоб допомогти підприємцям та особам, які працюють з ними, розібратися в нюансах оподаткування підприємницької діяльності, ми плануємо підготувати практичне керівництво «Облік і звітність підприємців».

З нашого видання ви дізнаєтеся:

– яку систему оподаткування вигідно вибрати при провадженні певних видів діяльності;

– який порядок оподаткування доходів, отриманих підприємцями (як єдинниками, так і загальносистемниками);

– як підприємцям  вести облік доходів і витрат і правильно заповнити Книги обліку;

– що робити підприємцеві, який вирішив змінити систему оподаткування (у тому числі якщо господарську операцію було розпочато на одній системі, а завершено на іншій);

– як швидко скласти звітність на будь-якій системі оподаткування;

– які взаємовідносини підприємця з найманими особами і контрагентами;

– хто та як може перевіряти підприємця;

– яку відповідальність передбачено для підприємця у сфері оподаткування і багато інших питань.

Подолати труднощі складного інвентаризаційного марафону вам допоможе

Практичне керівництво № 20 (жовтень) 

«Інвентаризація активів і зобов`язань: покрокова інструкція»

Питання, чи потрібна інвентаризація взагалі і річна зокрема, не раз поставало перед власником (керівником) і головним бухгалтером підприємства. І останнім часом на цю процедуру багато хто дивиться як на щось непотрібне, без чого можна обійтися. Проте контроль за рухом цінностей ще нікому не перешкодив. Наслідками непрофесійного відношення до такої важливої складової облікового процесу можуть стати недостачі матеріальних цінностей, необлікована і ніким не контрольована дебіторська і кредиторська заборгованість, перекручення даних звітності.

Подолати труднощі складного інвентаризаційного марафону вам допоможе наше видання «Інвентаризація активів і зобов`язань: покрокова інструкція». У ньому ми розповімо:

– як провести інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, запасів, дебіторської та кредиторської заборгованості тощо;

– які документи треба оформити при проведенні інвентаризації.

 Крім того, ви отримаєте докладну інструкцію щодо відображення результатів інвентаризації в обліку. Наші  рекомендації допоможуть вам завершити фінансовий рік без помилок і скласти достовірну фінзвітність.

Нюанси заповнення ПДВ-декларації та додатків до неї ви знайдете в 

Практичному керівництві № 21 (листопад) 

«Практичні поради щодо заповнення ПДВ-декларації»

ПДВ – податок не простий, та й норми Податкового кодексу, що регламентують порядок обліку ПДВ, постійно  міняються. А це не може не відображатися на звітності з ПДВ.

Як відомо, порядок заповнення ПДВ-декларації і додатків до неї містить багато нюансів, про які необхідно знати платникам ПДВ. У практичному керівництві «Практичні поради щодо заповнення ПДВ-декларації» ми розглянемо:

– загальний алгоритм заповнення податкової звітності;

– особливості заповнення додатка 1 у разі повернення товарів і коштів, зміни вартості та кількості товарів, що поставляються;

– нюанси декларування бюджетного відшкодування і заповнення додатків 2 та 3;

– механізм розподілу вхідного ПДВ між операціями, що обкладаються і не обкладаються ПДВ, і правила заповнення додатків 6 та 7;

– порядок заповнення додатка 5, у тому числі при постачаннях товарів (послуг) неплатникам ПДВ, звільнених від ПДВ операціях, постачаннях і придбанні основних засобів;

– порядок заповнення уточнюючого розрахунку та уточнюючих додатків до декларації.

І що особливо цінно, усі консультації для наочності супроводжуватимуться числовими прикладами і фрагментами заповнених звітів.

Швидко реагувати на всі нововведення допоможе 

Практичне керівництво № 22 (листопад) 

«Від відкриття до закриття бізнесу: схема дій та облік»

У непросте для бізнесу сьогодення українським суб`єктам господарювання (юридичним особам і підприємцям) необхідно весь час бути напоготові, постійно піклуючись про свої інтереси і стежачи за змінами в законодавстві. На всі нововведення потрібно швидко реагувати, а це завдання не з простих. Так або інакше, підприємцям при відкритті або закритті свого бізнесу доводиться стикатися з безліччю проблем. Щоб вирішити їх, ми підготуємо видання, у якому ви знайдете відповіді на запитання,  що стосуються:

відкриття бізнесу (з огляду на законодавчі норми, що набули чинності з початку цього року);

складання установчих документів (особлива увага – нюансам їх складання, що дозволить уникнути труднощів у діяльності підприємства);

формування і зміни розміру статутного капіталу  (з відображенням правового та облікового аспектів);

реорганізації підприємств (приєднання, злиття, розділення, перетворення і виділення),  правильного оформлення цієї процедури та її відображення в обліку;

закриття підприємства (з детальним описом дій як при самоліквідації, так і при ліквідації шляхом банкрутства), порядку відображення цих операцій в обліку;

порядку реєстрації та припинення підприємницької діяльності фізособи.

Це практичне керівництво підкаже, як діяти в тій або іншій ситуації, щоб дотримати  законодавчі вимоги й уникнути санкцій з боку контролюючих органів.

Систематизувати всі накопичені знання та добре підготуватися до нового року допоможе

Практичнее керівництво № 23 (грудень) 

«Завершуємо рік: відповіді на 30 найактуальніших запитань»

Поточний рік, безумовно, був багатий нововведеннями в законодавчій та економічній сфері. Запровадження нових податків, зміна ставок та інші антикризові заходи, поза сумнівом, вносять певний хаос у доволі завантажене життя бухгалтерів.

Щоб систематизувати всі накопичені за цей рік знання і добре підготуватися до нового року, ми випустимо практичне керівництво «Завершуємо рік: відповіді на 30 найактуальніших запитань».

У ньому будуть зібрані відповіді на найбільш цікаві та складні запитання, а також на ті, з якими ми завжди стикаємося при завершенні звітного року. Так, ви дізнаєтеся:

– хто відповідає за помилки при зміні головного бухгалтера;

– як обкладати ПДФО дивіденди та проценти;

– які інвалютні зміни та як їх відобразити у звітності;

– як зарахувати авансові внески з податку на прибуток

і знайдете відповіді ще на 26 запитань з різних сфер діяльності вашого підприємства.

Увесь консультаційний матеріал буде підкріплений різними ситуаціями з практики.

Правильно визначити доходи та витрати підприємств допоможе 

Практичнее керівництво № 24 (грудень) 

«Податок на прибуток: визначаємо доходи і витрати»

Переважна більшість українських підприємств подають декларацію з податку на прибуток один раз за підсумками 2014 звітного року. Тому в кінці року бухгалтерів чекає величезна копітка робота: зважити на всі законодавчі зміни поточного року, підрахувати і перевірити ще раз суми доходів і витрат за цілий рік, перевірити наявність і правильність оформлення первинних документів. Значно полегшити вашу роботу допоможе наше практичне керівництво «Податок на прибуток: визначаємо доходи і витрати». У ньому ми розповімо, як правильно визначити:

– доходи підприємства від операційної діяльності;

– витрати виробничого підприємства, пов`язані з випуском продукції;

– доходи і витрати підприємств –  експортерів та імпортерів;

– витрати на відрядження, страхування та інші загальногосподарські витрати;

– доходи і витрати при отриманні поворотної фінансової допомоги;

– доходи і витрати, пов`язані з  фінансовою та інвестиційною діяльністю, тощо.

 

Увага! Економ-пропозиція! Отримайте комплект практичних керівництв за IV квартал (6 шт.) за ціною 420 грн. із доставкою! 

Щоб скористатися економ-пропозицією та отримувати практичні керівництва з доставкою листоношею, необхідно розмістити та оплатити замовлення до 10 вересня 2014 року.

Ви також можете придбати одне практичне керівництво, що вас цікавить, вартістю 80 грн.

Замовити практичне керівництво Ви можете за телефоном (067) 544-19-29

або надіслати своє замовлення на електронну пошту product@balance.ua

У замовленні вкажіть ПІБ, контактний телефон і назву практичного керівництва.

Замовляйте вже зараз!

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!