Удосконалено Порядок держреєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Внесено зміни до Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Зокрема, визначено, що повноваження державного реєстратора з прийому та видачі документів можуть виконувати посадові особи органів місцевого самоврядування, адміністратори центрів надання адміністративних послуг та нотаріуси.
Крім цього, передбачено, що у разі коли заявник виявив бажання отримати витяг за результатами державної реєстрації прав в електронному вигляді та зазначив про це в заяві, державний реєстратор у день прийняття рішення про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень надсилає свідоцтво про право власності на нерухоме майно на адресу електронної пошти заявника, зазначену ним у заяві.
Державний реєстратор у день прийняття рішення про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у разі коли заявник виявив бажання отримати витяг в електронному вигляді та зазначив про це в заяві) надсилає витяг з Державного реєстру прав на адресу електронної пошти заявника.
У такому разі свідоцтво та витяг оформлюються в електронній формі відповідно до законодавства у сфері електронних документів та електронного документообігу, а також електронного цифрового підпису.
Постанова КМУ від 18.03.15 р. № 137 набуде чинності з дня набрання чинності Законом "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)".